Jasno i czytelnie opisz na tej stronie, jak wyglądają zakupy w .
Zakupy w kilku krokach
Przygotuj krótki przewodnik po zakupach w : za pomocą wypunktowanej listy opisz krok po kroku, jak znaleźć dany produkt, jak go wybrać i zamówić. Niech to będzie scenariusz przydatny dla obu stron - klientowi dzięki temu podsuniesz praktyczny mini-poradnik, a sam przy okazji sprawdzisz raz jeszcze wszystkie etapy konieczne do pokonania podczas zakupów w twoim sklepie.
Stany dostępności
Wyjaśnij też tutaj, na czym polegają stany dostępności w . Co to znaczy na przykład, że produkt jest "na zamówienie"? Albo ile trwa dokładnie realizacja zamówienia? Warto też opisać, czy są jakieś specjalne warunki zamawiania i zwrotu danego towaru.
Sposoby płatności
Ta strona może ci również posłużyć do wymienienia sposobów płatności, z jakich można korzystać w twoim sklepie. Oczywiście, możesz kwestiom płatności poświęcić zupełnie inną, odrębną stronę, ale zamieszczenie tutaj podstawowych informacji (np. czy obsługujesz karty kredytowe i czy dzieje się to bez dopłat, czy sprzedajesz na raty i czy używasz płatności PayPal) powinno wystarczyć.
Kody rabatowe, zniżki i promocje
Używasz systemu kuponów rabatowych lub zniżek indywidualnych? Koniecznie napisz w kilku słowach, jak korzystać z kodów promocyjnych i jak działa system zniżek w koszyku dla stałych klientów.
Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień
Poinformuj klienta, gdzie może sprawdzać stan swoich zamówień oraz jak zmieni swoje dane i odzyska zapomniane hasło. Najlepiej będzie, jeśli w tym miejscu zamieścisz link do konta klienta.
Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Jak kupować?
nie | pon | wto | śro | czw | pią | sob | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |||
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | |||
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | |||
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | |||
29 | 30 | 31 |